دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۴۰۲
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: هم اکنون 315 روستای این استان از شبکه گاز رسانی طبیعی برخوردار هستند که این شمار تا پایان سال به 395 روستا افزایش می یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، غلامعباس حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی به 80 روستای در دست اجرا 95 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر زیر پوشش گازرسانی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه شتابان گازرسانی به جمعیت روستایی کشور صورت گرفته و استان بوشهر از استانهای پیشتاز در این زمینه است.

وی بیان کرد: در این ارتباط از سال 93 با اجرایی شدن بند'ق' تبصره 2 قانون بودجه، گاز رسانی به روستاها با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و در این ارتباط از مجموع 430 روستای واجد شرایط، 315 روستای استان گازدار شدند.

حسینی اضافه کرد: با گازرسانی به این تعداد روستا ، 85 درصد از جمعیت روستایی استان زیر پوشش گاز رسانی طبیعی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر اعتبار اختصاص یافته برای گازدار شدن روستاهای یاد شده را افزون بر 900 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: به منظور گازرسانی به این روستاها 460 کیلومتر شبکه اجرا می شود.

وی یادآور شد: در سه سال گذشته روستاهای گازدار استان بوشهر از 104 روستا به 315 روستا افزایش یافته که این میزان افزایش، معادل رشدی 200 درصدی در بهره مندی روستاهای استان از گاز است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر